Autorom loga je Kremničan Juraj Chmura.
Mesto Kremnica a jeho organizácie majú nové logo a vizuálny štýl. Víťazný návrh, ktorého autorom je pôvodom Kremničan a dnes grafik žijúci na voľnej nohe v Brne Juraj Chmura, vybrala sedemčlenná komisia spomedzi 32 prihlásených dizajnov.
"Logo vždy nesie dôležité posolstvo, je to výrazový prostriedok, ktorý nepotrebuje slová, iba pocit, pochopenie a emóciu. Logo má spájať ľudí, vysvetľuje, akým životom mesto žije, čím sa môže pýšiť, aké škvrny času na ňom zostali po rokoch života..." vyjadril sa autor loga v úvode dizajn manuálu.
Logotyp pozostáva z dvoch častí – loga a názvu mesta. Súčasťou logotypu je nový slogan Kremnica – mesto príbehov. Logu dominuje zlatá farba, jej výber vychádza z histórie mesta.
"Logo vyjadruje spojenie silnej dominanty mesta s prvkami, ktoré Kremnicu v minulosti preslávili. Tvar loga nápadne pripomína vežu Mestského hradu s hodinami, ktorú vidieť z každej svetovej strany. Práve hodiny a čas autor vníma ako posolstvo mesta, kruhové hodiny parafrázujú mincu. V konečnom dôsledku je však na každom z nás, ako si to vysvetlí a aké pocity to v ňom zanechá," informovala mestská koordinátorka cestovného ruchu Veronika Chrienová.