Ilustračná snímka: (int.).
Šalianska radnica zaviedla pre obyvateľov mesta novú službu, ktorá má zlepšiť komunikáciu medzi občanmi a mestským úradom.
Magistrát na tento účel zriadil novú e-mailovú adresu pytamsamsu@sala.sk. Verejnosť sa môže pomocou nej obrátiť priamo na mestský úrad so svojimi problémami a podnetmi.
„Otázky sa dostanú zamestnancovi, ktorý je kompetentný poskytnúť odpoveď. Témy, ktoré sa budú týkať viacerých obyvateľov, zverejníme, pričom identitu pisateľa, ak si to bude želať, nebudeme publikovať. Samozrejme, verejnosť môže posielať aj návrhy a nápady, ktoré by naše mesto urobili krajším,“ informovala radnica.
Magistrát už pred časom na svojej webovej stránke vytvoril sekciu, vďaka ktorej sa obyvatelia mesta môžu obracať aj priamo na primátora. Stačí, ak napíšu do rubriky Podnet pre primátora. „Cieľom tejto webovej služby je byť čo najbližšie k obyvateľom mesta. Prináša omnoho efektívnejšiu a rýchlejšiu formu komunikácie a pripomienky a návrhy sa dostanú priamo k primátorovi,“ uviedla pred časom Alexandra Szabová z mestského úradu. Okrem služby Odkaz pre primátora a novej mailovej adresy komunikuje mesto s verejnosťou aj prostredníctvom sociálnych sietí.