Ilustračná snímka.
Tretia fáza elektronickej komunikácie so štátom sa bude týkať pozemkových spoločenstiev, ktoré budú mať od 1. septembra aktivované schránky.
Elektronické schránky budú zriadené pre všetky existujúce pozemkové spoločenstvá zapísané v registri pozemkových spoločenstiev a budú aktivované najneskôr do 10 dní od ich zriadenia. Odo dňa aktivácie budú orgány verejnej moci zasielať všetky dokumenty len elektronicky. Do elektronickej schránky, zriadenej na slovensko.sk, sa dostane iba ten štatutár pozemkového spoločenstva, ktorý má v príslušnom zdrojovom registri správne uvedené údaje v podobe IČO organizácie, mena, priezviska, dátumu narodenia a adresy bydliska štatutára.
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR vyzýva štatutárov pozemkových spoločenstiev, aby situáciu nepodcenili a počítali s tým, že do schránky im budú od 1. septembra doručované dôležité dokumenty. Elektronické schránky slúžia na elektronickú komunikáciu s orgánmi verejnej moci.
Bližšie informácie sa dočítate TU