Snímka zdroj: (msú).
V sídle MsÚ v Dubnici nad Váhom vzniká nová klientska zóna. Rekonštrukčné práce sa začali 27. júla a potrvajú približne dva mesiace.
„Klientske centrum bude v prvom rade modernejšie a prehľadnejšie. Obyvateľ mesta vybaví pohodlne všetko na jednom mieste. Klientske centrum plánujeme vybaviť aj platobným kioskom. Služby mesta by mali byť občanom poskytované oveľa efektívnejšie a rýchlejšie, či už pôjde o návštevu matriky, podateľne, pokladne či stavebného úradu. Aj takýmto spôsobom sa snažíme vyjsť ľuďom v ústrety a uľahčiť im komunikáciu so samosprávou,“ vysvetlil primátor Peter Wolf.
Klientske centrum vznikne stavebnou úpravou súčasného vestibulu a ďalších priestorov na prízemí radnice. Jeho súčasťou bude aj nová zasadacia miestnosť v čiastočnom presklenom vyhotovení, aby boli všetky rokovania s občanmi a úradom transparentné a verejne kontrolovateľné. „Doteraz prebiehali stretnutia so zamestnancami mesta za zatvorenými dverami kancelárií. Aj rokovania takpovediac pod drobnohľadom kolegov či verejnosti považujeme za prevenciu protispoločenskej činnosti,“ dodal primátor. Okrem oficiálnych priestorov na vybavovanie štandardnej agendy mesta vo vzťahu k občanom sa v ňom bude nachádzať aj zázemie pre zamestnancov, pre ktorých sa klientske centrum stane novým pôsobiskom.
V tom, ako by mal nový centrálny bod prvého kontaktu s občanom vyzerať, má vedenie mesta jasno. Má byť prehľadné, modernejšie, navrhnuté v tlmených farbách, korešpondujúcich s farebnou identitou mesta. „Pre zamestnancov úradu to bude celkom nová situácia a pre mnohých aj profesijná výzva pracovať v nových podmienkach a v otvorenej veľkej kancelárii,“ uzatvoril dubnický primátor.