Snímka zdroj: (visitbratislava.com).
Letnú reklamnú kampaň, ktorá v zahraničí predstavila Bratislavu ako atraktívnu turistickú destináciu, zaregistrovalo niekoľko miliónov ľudí.
Kampaň, ktorú bolo možné vidieť v susedných krajinách, ale aj v Berlíne a Londýne, dosiahla vôbec najlepšie výsledky v Českej republike, kde návštevnosť turistického webu visitbratislava.com vzrástla o vyše 350 percent a záujem ľudí z Prahy stúpol bezmála o 500 percent od nasadenia kampane.
"Špecializovaná stránka zaoberajúca sa marketingom a médiami známeho českého denníka dokonca zaradila bratislavskú kampaň medzi TOP 10 najlepších prebiehajúcich v Českej republike v danom mesiaci,“ informovala predsedníčka predstavenstva Bratislavskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) Alžbeta Melicharová o uznaní, ktoré si vyslúžila kampaň predstavujúca zaujímavosti Bratislavy v spojení s celosvetovo známymi osobnosťami, ktoré Bratislavu navštívili.
Prostredníctvom osobnosti panovníčky Márie Terézie kampaň upozorňovala na korunovačnú históriu Bratislavy, gastronómiu a kultúru v meste. Bratislavu ako mesto moderných inovácií a smart riešení prezentovala zasa kampaň prostredníctvom Alberta Einsteina a Ján Pavol II. symbolizoval posolstvo úcty a dobrých priateľstiev a taktiež blízkosť mesta k prírode a športovému duchu.
"Reklamné spoty dosiahli viac ako dva milióny videní, na Facebooku sa reklama zobrazila takmer 5 000 000-krát, na staniciach metra a v prostriedkoch verejnej dopravy či letiskách veľkých európskych miest sme mali vyše 2700 pútačov,“ vymenovala aktivity predsedníčka predstavenstva BTB.
Melicharová verí, že letná kampaň prispeje k pokračovaniu pozitívneho trendu kontinuálneho nárastu návštevníkov hlavného mesta SR. V roku 2015 Bratislava zaznamenala približne milión turistov, v roku 2016 prišlo do metropoly Slovenska viac ako 1 200 000 turistov.